Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /www/doc/www.neverending.cz/www/index.php:1) in /www/doc/www.neverending.cz/www/inc/inc.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /www/doc/www.neverending.cz/www/index.php:1) in /www/doc/www.neverending.cz/www/inc/inc.php on line 2
obchodní | Neverending, s.r.o.
Podkategorie

Obchodní

Máte kvalitní produkt nebo službu, fungující marketing, ale přesto se Vám nedaří uzavírat obchody v takovém množství, jaké očekáváte?

Jak jste na tom s obchodním plánem? Máte vůbec nějaký? Držíte se ho? Kontrolujete jeho plnění?

Na zakázku pro naše klienty zpracováváme business plany ze všech oborů. Nepoužíváme šablony, které jen upravíme podle potřeby, protože nevěříme, že je možné okopírovat ochodní model jiné firmy, jiného oboru, aniž by měl hodnotnou nadstavbu.

Kdy potřebujete business plan nebo podnikatelský záměr? 

Vždy, když chcete vést firmu efektivně. Známe mnoho případů, kdy firmy fungovaly i bez plánů a jsou na trhu i 20 let. Většinou je v takové společnosti angažovaný majitel firmy, který vše řeší za pochodu, zaměstnanci od něj neodchází a každý dělá svoji práci, tudíž se know-how firmy drží uvnitř firmy. Ano, může to fungovat, pokud nenastanou tyto situace:

1, změní se situace na trhu
Většina našich klientů se shodne na tom, že firma, která jim fungovala 10 - 15 let, najednou ztratila vítr z plachet a klesá obrat, klesá zisk, ubývají klienti, zdražují dodavatelé... Neví, jak dál. Proto nás také většinou vyhledají. Potřebují pohled z venku, zjistit, jak si vlastně stojí a co by mohli / měli dělat jinak. Vše dělají správně, vše dělají stejně již mnoho let - dnes to ale nestačí.

2, odejde klíčová osoba
Klíčová osoba se většinou pozná až po odchodu, když "to", co do teď fungovalo "samo", najednou nefunguje. To, že někdo z firmy odešel velký problém není, pokud s ním neodejde i jeho know-how. Jak zajistit, aby know-how zůstalo, vyřeší taktéž business plan. Mimojiné by měl vycházet ze současné situace a rozšiřovat se dál.

3, začínáte podnikat, rozšiřujete o nový segment
Pokud chcete přijít na trh a s čímkoliv začít, můžete to samozřejmě zkusit a "pak se uvidí". Pokud Vás to nestojí moc peněz, máte vše v hlavně, klidně to zkuste i bez business planu. Může to vyjít a paradoxně špatný business plan Vás může odradit od něčeho, co by mohlo uspět. Navíc při začátku čehokoliv je třeba hodně improvizovat a upravovat plán podle situace.
Pokud Vás ale začátek podnikání bude stát větší investice, určitě investujte i do kvalitního plánu, uvidíte, jak moc Vám budou tyto "noty" platné.

Kdy musíte business plan mít?
Často se na nás obrací firmy (osoby), které potřebují business plan pro:

V takovém případě většinou vypracujeme nejdříve kompletní business plan pro firmu a ten poté ještě modifikujeme pro potřeby úřadu. Proč? Protože není vždy potřeba, aby externí subjekt věděl o Vaší firmě vše, ale když už plán děláme, chceme, aby byl užitečný hlavně pro Vás.
 

Proč ho máte zadat externí firmě?

Získáte tolik potřebný nadhled, odstup od vlastní firmy. Téměř vždy najdeme nové segmenty, které byly opomíjeny, distribuční cesty, které Vás ani nenapadnou, levnější vstupy a úsporu nákladů. Po převzetí nového business planu od klientů většinou slyšíme:"Že nás to nenapadlo. To jsme nevěděli, že to lze dělat takto. Trh se změnil a my to neviděli. Tuto cílovou skupinu jsme vůbec nezaznamenali." 

Při business planu (podnikatelském záměru) pro různé instituce, pak kromě dokumentů, získáte i naše zkušenosti. Už víme, na co který subjekt (banka, úřad, investor) hledí, co je třeba vypíchnout, v jaké podobě předložit, jak postupovat, atd.


Co obsahuje business plan?

Jak už jsme psali, každý obchodní plán, který od nás odchází, je originál. Tedy i struktura se liší podle oboru, zadavatele, potřeb.
Stučný popis business planu naleznete v naší případové studii

K business planu navíc vypracováváme na míru marketingovou, obchodní a komunikační strategii.

Nechte nás zanalyzovat Vaše obchodní oddělení, najít slabé stránky a navrhnout řešení.

Naši školení odborníci v oblasti obchodu a prodeje, proškolí Vaše zaměstnance a naučí je obchodním dovednostem, jak komunikovat se zákazníky, cross selling. Naučí Vás motivovat své zaměstnance a v domluvených intervalech budou pomocí mystery shopping a dalších nástrojů kontrolovat úroveň poskytovaných služeb.

Co pro Vás můžeme udělat? Neváhejte nás kontaktovat.

všechny novinky