Podkategorie

E-mailing

Máte svoji databázi klientů, ale neumíte ji proměnit v marketingový nástroj? Nebo jste již podnikli nějaké pokusy, ale e-mailing neměl valný efekt?

Aby měl e-mailing přínos a naopak Vaše zákazníky neodradil, musí se to s ním umět. Rádi Vám v této oblasti pomůžeme. První e-mailing jsme dělali již před 15ti lety, víme tedy co funguje a sledujeme nové trendy.

Základními pilíři úspěšného e-mailingu jsou:

1, databáze e-mailů
Můžeme mít buď vlastní databázi nebo můžete využít externích databází. Tyto jsou sice drahé, ale je možné velmi dobře cílit na vybrané cílové skupiny.

2, správný produkt
Posílat naslepo jen odkaz na Váš web nebo sociální sítě není příliš efektivní. Až polovina e-mailů zůstane neotevřena, a prokliky na takový e-mail se počítají v jednotkách procent.  Vždy by měl newsletter nabízet konkrétní produkt / službu s cenou, akční nabídkou, slevou, dopravou zdarma…

3, grafika a personalizace
Věděli jste, že hezká grafika a oslovení v e-mailu jménem zaručí až o 70% vyšší úspěch při e-mailingu?  

4, načasování a pravidelnost
Vnímejte příležitosti – svátky, Vánoce, narozeniny, situaci na trhu, prázdniny. Vždy je důvod vymyslet nějakou akci. Naplánujete alespoň jednu akci měsíčně.

5, e-shop
V případě e-mailingu k internetovému obchodu, využívejte e-mailing i k podpoře dokončení nákupu. Až 60% nákupních košů zůstává opuštěných. Pošlete upozornění, že košík za 3 dny vyprší. Když ani poté zákazník nenakoupí, nabídněte mu slevu na celý nákupní koš 24 hodin před vypršením. Pokud ani poté nenakoupí, nemá již smysl posílat další upomínky.  

6, e-mailové systémy
Vyberte si vhodný e-mailingový systém, který Vám ulehčí práci. Zvažte, které funkce při e-mailingu potřebujete. Některé umí e-mail personalizovat, jiné mají propracované editory šablon, jiné mají přepřipravené integrace dat, měřící kódy, CMS, API. Další dokáží zautomatizovat rozesílání na základě Vámi nastavených pravidel. Nezapomeňte na to, aby byl systém uživatelsky přívětivý, případně jestli budete potřebovat upravit systém na míru, budete potřebovat sofistikovanější přístup. Velkou roli hraje také typ kontraktu (bez závazku, krátkodobý, dlouhodobý) a stanovení ceny za implementaci, paušál a případně další doplňkové služby.


Mezi nejznámější systémy patří:

Responsys, Listrak, IBM Marketing Center, Apsis, Mailchimp, GetRespons, Silverpop, PureResponse, Kentico, IT Logika, Emarsys a další.

JAK VÁM MŮŽEME POMOCI?

Připravíme kompletní e-mailing od předvýběru produktů, grafického zpracování a textů, až po využití databází, e-mailingového systému a vyhodnocení úspěšnosti rozeslání e-mailu.

V případě zájmu o nezávaznou kalkulaci nás kontaktujte:
e-mailem nebo telefonicky na tel. +420 722 369 344

všechny novinky