Podkategorie

Podpora prodeje

Kotler podporu prodeje charakterizuje jako „soubor různých motivačních nástrojů, převážně krátkodobého charakteru, vytvářených pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých výrobků či služeb. 

Podpora prodeje je jedním z neúčinnějších marketingových nástrojů pro krátkodobé zvýšení prodeje, musí se s ní ovšem velmi opratrně, aby se pravidelné akce neslily v zlevněné zboží, se kterým již zákazníci počítají a vyčkávají na pravidelnou slevu. Proto musí být vždy akční nabídka omezena v čase a mezi jednotilivými akcemi by měl být vždy dostatečný časový prostor.
Dlouhodobě je možné na zákazníky působit pomocí věrnostních programů.


Nástroje pro podporu prodeje:
letáky s akční nabídkou
ochutnávky
předváděcí akce
e-mailing

Cílové skupiny:

B2C
Prodejce působí přímo na zákazníky a snaží se je přesvědčit k nákupu.
Využívá k tomu například předváděcí akce, ochutnávky, kupony, slevy, věrnostní odměny, soutěže, vzorky, dárky, 2 za cenu 1, přidružené zboží zdarma.

B2B
Například distributor se snaží působit přímo na zprostředkovatele, aby více prodávali jeho zboží. 
Domluví se například na společné propagaci, uzavřou cenové i produktové dohody, zprostředkovatel se postará o lepší vystavování zboží, za vyšší prodej získá vyšší odměnu nebo různé bonusy.


Pro klienty vymýšlíme nástroje pro podporu prodeje na míru, zajistíme celou realizaci, průběžnou kontrolu, vyhodnocení.

Rádi Vám připravíme nabídku na míru. V případě zájmu o nezávaznou kalkulaci nás kontaktujte:
e-mailem nebo telefonicky na tel. +420 722 369 344

všechny novinky