Podkategorie

SEO

OPTIMALIZACE WEBOVÝCH STRÁNEK

Nenechte si namluvit, že dobré SEO jsou čáry a kouzla. Opak je pravdou, SEO je hlavně o analytice, statistice, matematice a jazykovědě.
Chcete se zobrazovat ve vyhledávačích na prvních stránkách? Chcete mít efektivně navržena klíčová slova? Chcete měřit návštěvnost webu a vědět, odkud se k Vám uživatelé dostávají, které stránky navštíví, odkud odchází, v jaké zemi nebo městě bydlí, jak dlouho se na webu zdrží – zkrátka, znát své zákazníky? Pomůžeme Vám. Již Vás nikdo nenapálí s málo navštěvovanými klíčovými slovy nebo uměle navýšenou návštěvností.

Mrkněte se na naše reference ze SEO. 

Návštěvnost webu
Tohle je nejčastější formulka, kterou uslyšíte od různých firem. POZOR na to. Neměřte jen návštěvnost webu, ale hlavně konverzi, tedy, jestli pro Vás měla tato návštěvnost nějaký přínos.
V zásadě jde o jediné, Vy máte nějaké produkty nebo služby, které chcete prodat a na internetu (a samozřejmě i mimo něj) jsou lidé, kteří je potřebují nebo chtějí. Jdou na internet a tam vyhledají pomocí klíčových slov, co hledají. Cílem je, aby se na Váš web dostali tito potenciální zákazníci a stali se z nich zákazníci. Tedy SEO má přivést právě je. Kvalita webu a poskytovaných informací je má přesvědčit k objednávce a následné koupi.
Jsou firmy, které zvednou návštěvnost Vašeho webu, ale přitom nikdo z návštěv nic nekoupí. PROČ? Protože se k vám dostali omylem na jiná klíčová slova, případně jinými metodami. Zjistíte to snadno, v analýze je vidíte jako ty, kteří okamžitě opustili váš web. Takové návštěvy webu nepotřebujete, proto za ně neplaťte!

Americká společnost Forresterprovedla v roce 2012 zajímavý průzkum, ze kterého vyplynulo:
 
30 % lidí v průměru chodí na weby klientů z vyhledávačů
25 % lidí přichází ze sociálních sítí
12 % lidí se dostane na stránky přes různé odkazy
25 % lidí vstoupí na stránky přímo zadáním adresy webu
8 % lidí přivede na stránky reklama

Ano, pouze 8 % lidi přichází na stránky přes nějakou formu reklamy – PPC ve vyhledávačích, bannery, placené e-mailingy, affiliateprogramy. Podle Forresteru v roce 2012 investovaly americké firmy právě do těchto kanálů více než 40 miliard dolarů. Naproti tomu,
když sečteme všechny ostatní zdroje, tedy vyhledávače, sociální sítě či odkazy, dostaneme se na úctyhodných 65%.
Za tuto návštěvnost z těchto zdrojů přitom firmy nikomu neplatí. Jde jen o to, jak svůj čas investují do optimalizace pro vyhledávače, na vytváření zajímavého obsahu odkazovaného uživateli sami (či agenturou), jak jsou s uživateli v kontaktu na sociálních sítích.
Náklady na takový čas (odměna agentuře) přitom Forrester odhadl na 4 miliardy dolarů. 40 miliard = 8 % návštěvnosti. 4 miliardy =65 % návštěvnost.
Proto se u našich klientů soustředíme právě hlavně na SEO a jiné druhy budování trvanlivého online marketingu.  PPC kampaně a placenou reklamu na sociálních sítích využíváme pouze jako podpůrné nástroje.

SEO - OPTIMALIZACE WEBOVÝCH STRÁNEK
Před počátkem spolupráce od nás získáte ZDARMA: 

  -  audit stavu Vašeho webu, kdy zhodnotíme množství, ale hlavně obsah textů
  -  zjistíme kvalitu užití klíčových slov v textech i onpagefaktorech webu
  -  ověříme nastavení meta description
  -  ověříme stav indexace
  -  zkontrolujeme validitu zdrojového kódu
  -  pokud odstaneme data, zpravujeme analýzu návštěvnosti webu se zaměřením na slabé stránky
  -  zpracujeme analýzu konkurence
  -  návrh klíčových slov podložený statistikami vyhledávání, včetně tzv. long tailklíčových slov
  -  analýzu offpagefaktorů
  -  analýzu zpětných odkazů směřujících na Váš web 

Na základě výše uvedeného připravíme plán pro SEO optimalizaci i s časovou osou.


PROČ SI VYBRAT PRO SEO NÁS?

1, máme přes 10 let zkušeností se SEO, 15 let zkušeností v marketingu
2, garantujeme vám, že zvýšíme návštěvnost Vašich webových stránek z relevantních klíčových slov
3, nepřistupujeme k Vašim penězům jako k nákladům, ale jako k investici. Vždy měříme ROI. 
4, víme jak na to, dokážeme určit efektivní klíčová slova
5, jsme schopni kombinovat SEO s PPC klik tak, aby byl přínos obého maximální


JAK NA SEO V ROCE 2014?

Seznam.cz

Google.com

PROMĚNÍME S VÁMI TYTO HROZBY V PŘÍLEŽITOSTI! VÍME JAK NA TO...


Postihla Váš web PENALIZACE NEBO BAN WEBU? Pročtěte si na toto téma více informací.

V případě potřeby nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky na tel. +420 722 369 344

všechny novinky