Podkategorie

Internetová reklama

PPC reklama

Při správě Pay Per Click kampaní se zaměřujeme jak na zvýšení návštěvnosti, tak na konverzi.
         

PROČ SI VYBRAT PRO PPC NÁS?

  • Máme mnoho zkušeností, PPC se zabýváme již přes 10 let
     
  • Nepřistupujeme k Vašim penězům jako k nákladům, ale jako k investici. Vždy měříme ROI. Všechny PPC kampaně musí vydělávat.
     
  • Víme jak na to, dokážeme určit efektivní klíčová slova tak, aby cena za proklik byla co nejpříznivější. Návratnost investice předběžně počítáme ještě před spuštěním kampaně.
     
  • Jsme schopni kombinovat PPC klik se SEO tak, aby byl přínos obou aktivit maximální.
     
  • Nic před vámi netajíme. Máte po celou dobu přístupy ke kampaním a můžete sami kontrolovat jejich vývoj. V případě nespokojenosti můžete kdykoliv ukončit naši spolupráci a účet Vám zůstává. Zároveň Vám pravidelně budeme reportovat a rozepisovat náklady za kampaně a naši práci.  
     
  • Kampaň u nás nekončí zadáním slov. Kromě průběžné analýzy a úprav kampaně, poradíme i s Vašim webem, texty, komunikací. Tím maximalizujeme úspěch kampaně.  
     
  • Každý klient má vlastní účet pro vedení kampaně, protože tím jednak bráníme ke zneužití údajů, ale také díky tomu není jeden klient znevýhodněn na úkor jiného, při vyhodnocování reklamních systémů.

KDE A ZA KOLIK?

Nejčastěji vedeme kampaně v systémech AdWords (Google), Sklik (Seznam), Facebook, eTarget, Bing, Yahoo! a Yandexu. Dokážeme ale pomoci i s dalšími reklamními systémy. 

Cena se pohybuje od 0,10 Kč za proklik, strop záleží na konverzi. Vždy se snažíme, aby klient platil co nejméně. Soustředíme se na efektivní a rentabilní výběr klíčových slov. Často jich je až 300.

V ceně agentury pak je promítnuta příprava media planu, výběr vhodných slov, copywriting, monitorování, analýzy, optimalizace, reporty.  
 

Kontextová a bannerová reklama

Reklama v obsahové síti neboli kontextová reklama. Většina druhů kontextové reklam se zobrazuje v kontextu s obsahem webu a platí se za proklik. Zobrazuje se (měla by se zobrazovat) v textech, které jsou tématicky příbuzné s webem, na který je reklama cílena.

Příkladem může být například prodejce jízdních kol. Zaplatí si kontextovou reklamu a nastaví klíčová slova "kolo, jízda...". Odkazy na jeho webové stránky by měly vést například z článků o cyklistice nebo dopravě, protože obsahují vybraná klíčová slova.  Případně se zobrazí přímo v okně v blízkosti článku nastavená reklama (textový inzerát).

Oproti tomu reklama ve vyhledávačích je většinou nastavena na konkrétní klíčová slova, která uživatelé hledají.

Typy kontextové reklamy

Podle textu stránky - inzerát se zobrazuje na stránkách s příbuzným tématem. Viz příklad s koly a cyklistikou.

Klíčová slova v textu - inzerát se zobrazuje na všech stránkách, která obsahují klíčová slova, bez ohledu na příbuznost. Tedy se zobrazí všude, kde bude slovo "kolo" bez ohledu na to, zda se jedná o jízdní kolo.

Kromě kontextové reklamy se mohou zobrazovat i grafické obrázky, kterým se říká bannery, tedy bannerová (neboli proužková) reklama.

Je poměrně složité správně vytipovat vhodná místa pro kontextovou reklamu, dobře vybrat a nastavit klíčová slova, hlídat náklady. V případě neodborného vedení se může reklamní kampaň velmi prodražit, aniž by měla přínos. Víc než kde jinde při tomto druhu reklamy dbejte na výběr zkušené agentury / poradce.


 

V případě potřeby nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky na tel. +420 722 369 344

všechny novinky