Podkategorie

E-shopy

E-shop od nás disponuje rozsáhlou nabídkou funkcí, které mohou být upraveny na míru. Samozřejmostí jsou výstupy v podobě novinek, nejprodávanějšího zboží, kombinace zboží, platební metody, řízení skladu a marketingových nástrojů.  Jsme schopni naprogramovat vlastní e-shop, postavit e-shop na důkladně vybrané open source šabloně nebo pomoci s naplněním pronajatého e-shopu.

Možnosti funkcí e-shopu  


Vlastní vs pronajatý e-shop  

Pronajatý e-shop má proti vlastnímu tyto výhody:

1.  Cena
Nemusíte platit vyšší pořizovací náklady na začátku, protože se rozloží do měsíčních splátek. Většinou je v ceně již i webhosting.

2. Rychlost
Vzhledem k tomu, že si v podstatě vybíráte jen šablonu, můžete mít e-shop za pár hodin. Tedy základ e-shopu.  


Vlastní e-shop ať již na open source systému nebo vyvinut přímo na míru zákazníka.

1. Funkce
Vlastní e-shop má mnohem více funkcí, zejména pro export do srovnávačů zboží nebo naopak import od dodavalů.

2. Grafika
E-shop se bude lišit od ostatních e-shopů a může být upravován na míru. Grafika hraje u e-shopů velkou roli v nákupním rozhodování zákazníků.

3. Marketingové funkce
Pronajaté e-shopy většinou nemají pokročilé funkce pro efektivní marketing jako třeba e-mailing, funkci opuštěného nákupního koše (až 60% zákazníků nedokončí nákup), databázi klientů.

4. Sklad
Pronajaté e-shopy většinou nedisponují takovými analytickými nástrojy, které počítají tržby, marže, kontrolují stav skladu a položek.

5. SEO
Vlastní e-shopy mají většinou pokročilejší nástroje pro efektivní SEO.


Jak se rozhodnout?

Záleží na tom, jak moc to myslíte s e-shopem vážně. Pokud to chcete jen zkusit, máte jen pár položek, nemáte velké ambice, pak si vyberte určitě pronájem.

V případě, že plánujete mít stovky produktů a chcete se e-shopu opravdu věnovat profesionálně, pak neváhejte a investujte do vlastního e-shopu (třeba i open source). Sice budete platit i vlastní webhosting, ale to je zároveň také výhoda oproti pronájmu.

Nejdražší na celém e-shopu je většinou práce, vkládání produktů, vedení skladu, budování SEO. Při pozdějším přechodu k vlastnímu e-shopu můžete jednak o celou práci přijít nebo nemusí být soubory převoditelné tak, jak potřebujete.

Navíc pronajatý e-shop je většinou výrazně pomalejší než když ho máte na samostatném hostingu (pokud obsahuje velké množství produktů). Dále je třeba vzít v úvahu, že při přechodu na jiný e-shop pravděpodobně přijdete o většinu zaindexovaných stránek, což poškodí zobrazování e-shopu ve vyhledávačích.

U pronajatého e-shopu také většinou poměrně záhy narazíte na omezenost funkcí, které kvůli vám nikdo neprogramuje. Open source systémy mají navíc další výhodu – většinou drží slušné tempo vývoje, což často privátní platformy nemohou. Dále jsou dobře rozšiřitelné o různé moduly, které můžete potřebovat. Z open source systémů bychom doporučili Prestashop, OpenCart, osCommerce.


E-shop od nás v šesti krocích

1. Zadání  
Na začátku zákazník sdělí, jaké jsou jeho představy  (telefonicky, mailem, osobní schůzka) a na jaké zboží bude e-shop zaměřen. Na základě toho připravíme kalkulaci.

2. Grafický návrh + 50% platby za e-shop
Vytvoříme grafický návrh a vystavíme zálohou fakturu na 50% částky za e-shop.

3. Zabudování grafiky a rozšiřujících funkcí do e-shopu
Po odsouhlasení grafického návrhu vytvoříme e-shop včetně všech funkcí.  

4. Testovací provoz
Vytvořený e-shop spustíme a otestujeme.

5. Odladění e-shopu a druhá část platby
Po odladění e-shopu vystavíme fakturu na doplatek faktury.

6. Ostrý provoz e-shopu, údržba, aktualizace

Po instalaci je obchod veřejně dostupný a zároveň od nás obdržíte informace, jak obchod nejlépe spravovat a jak dosáhnout co nejlepší SEO optimalizace pro vyhledávače.

Příklad realizace:
V zadání bylo vytvořit e-shop s náhradními díly na vozy Renault a Dacia, věrnostní program pro zákazníky, import a export položek, vedení skladu a affiliate program. www.dily-renault-dacia.cz

 

V případě zájmu o nezávaznou kalkulaci nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky na tel. +420 722 369 344

všechny novinky