Podkategorie

Inbound marketing

Outbound marketing
Jedná se o klasické marketingové nástroje popsané v kategoriích výše - rozhlas, tv, outdoor, tisk, indoor, atd. Pomocí těchto nástrojů se zadavatel snaží přesvědčit zákazníky, aby si koupili jeho zboží.

Inbound marketing zahrnuje aktivity, které působí opačně. Netlačí se na zákazníka, ale snažíme se vzbudit jeho pozornost do té míry, že sám začne projevovat zájem se dozvědět více. Inbound marketing hledá nejlepší cestu, jak z lidí, kteří vás ještě neznají, udělat zákazníky, kteří vás budou dále doporučovat. Tak inbound charakterizuje světově nejaktivnější propagátor tohoto marketingového směru firma HubSpot. Nejde o jednostrannou komunikaci, ale o dialog.

K tomu se nejčastěji využívají nástroje:

Obsahový marketing - snažte se tvořit užitečný obsah. Dejte na svůj web užitečné návody, tipy, články, informace, videa, obrázky, blogujte a čekejte, až si je začnou uživatelé stahovat a přeposílat. Podaří-li se Vám to, jdete dobrým směrem.

Vyhledávače + SEO - k tomu, aby se k Vám na web zákazníci dostali, musí být Váš web dohledatelný. Toho dosáhnete kvalitní optimalizací pro vyhledávače. 

Sociální sítě - není lepší místo, kde mohou uživatelé zajímavý obsah sdílet, komentovat, doporučovat. Věnujte tedy dostatek času ke komunikaci se svými fanoušky na sociálních sítích. 

Newslettery, E-mailing - dělejte tyto aktivity na profesionální úrovni, uvidíte, jak skvěle fungují. Lépe zaměřit cílovou skupinu nikde jinde nedokážete.

PR - ať děláte cokoliv, musíte to "prodat". Komunikujte s novináři, budujte image odborníka v oboru, zkrátka, budujte vztahy s veřejností.

Analytika webových stránek - analyzujte své návštěvníky. Zjistěte pomocí analytických nástrojů, odkud zákazníci přichází, co je na Vašem zajímá, co hledají, jak dlouho na webu vydrží, demografické údaje, kam odchází... 

Péče o zákazníky - nekončete prodejem, zajímejte si o ponákupní chování, poskytněte servis, návody, pomoc. Požádejte o hodnocení.

Při inbound marketingu většinou za nic neplatíte, jediným nákladem je Váš čas, usilí a znalosti.

Rádi Vám připravíme nabídku na míru. V případě zájmu o nezávaznou kalkulaci nás kontaktujte:
e-mailem nebo telefonicky na tel. +420 722 369 344

všechny novinky