Podkategorie

Public relations

Public realitions neboli "pí ár", chcete-li vztahy s veřejností, kdy veřejnost je vnímána v nejširším slova smyslu (zákazníci, novináři, zaměstnanci, státní správa, dodavatelé, menšinové skupiny, okolí, zkrátka kdokoliv vás napadne). PR je nejrychleji rostoucí druh propagace, na úkor klasické reklamy. Proč tomu tak je? Běžná reklama v médiích již nefunguje, lidé přeskakují reklamní texty v tištěným médiích, v televizi či rádiu buď přepnou ztlumí zvuk nebo prostě využijí reklamní pauzu k něčemu jinému, reklamní poutače ignorují. Proto vzniklo PR. Dobře odvedená práce se pozná tak, že spotřebitel ani nezaznamená, že si právě přečetl zajímavý článek o produktu či službě a dokonce šel na základě informací v něm výrobek zakoupit. Nebo, že se právě účastní kulturní akce, ze které má dobrý pocit a má jej spojený s konkrétní společností. Kapitolou samou je poté internetové PR, komunikace na sociálních sítích, případně krizové PR.

Nejlepší je oba nástroje vhodně kombinovat, aby se hezky doplňovaly. Na PR pracovat soustavně a správně načasovanou reklamou podpořit jeho účinnost a podpořit prodej.

Rozdíly mezi reklamou a PR:  

Aby bylo PR co nejúčinnější, doporučujeme využívat komplexně více nástrojů. Podrobněji se tím zabýváme v jednotlivých sekcích.

Co pro Vás nejčastěji děláme:

všechny novinky