Podkategorie

Krizové řízení

Ke krizové situaci může dojít z důvodu mimořádných událostí jako je požár, povodeň, výpadek proudu, porucha, nehoda, výpadek dodávek, živelná pohroma, katastrofa.  Ale také je může způsobit personální selhání, ekonomické problémy, únik informací, ztráta dat a další provozní problémy.

Krizový plán většinou zahrnuje tyto informace:

Krizový plán musí být pravidelně aktualizován a prakticky testován. Měl by zahrnovat i plán školení zaměstnanců na všech úrovních.

Jste připraveni na všechny rizikové situace?
Rádi pro Vás zpracujeme krizový plán a připravíme Vás na ně.
 

Prevence

Bohužel nedokážeme zabránit, aby se Vám vyhnuly krizové situace, ale je v našich společných silách, připravit Vaši společnost na různé situace, aby případné škody byly co možná nejmenší a firma se rychle vrátila do procesu. 

K tomu je ale třeba, aby firma byla připravena na všechny rizikové situace a dokázala v krizové situace jednat s chladnou hlavou. Co proto můžeme udělat? Důkladně zanalyzujeme rizika a připravíme krizový plán.

Krizový plán většinou zahrnuje tyto informace:

Krizový plán musí být pravidelně aktualizován a prakticky testován.


Akutní

Zažívá Vaše společnost krizi a nedokážete ji zvládnout sami nebo by se Vám hodila pomoc z venčí?

Pomůžeme Vám v oblasti:
ekonomiky
personalistiky
médií
úniku dat
kolapsu IT
ztráty dat
a dalších problémů

Urychlíme návrat Vaší společnosti do normálu po:
požáru
povodni
výpadku proudu
nehodě
výpadku dodávek
a dalších situacích
 

Ekonomické

Ještě před nedávnem Vaše společnost prosperovala, měla dostatek zákazníků a spolehlivé dodavatele, ale nyní se potýkáte s problémy?
Byli jste nebo budete nuceni propouštět zaměstnance, omezit výrobu nebo prodej?
Máte závazky po splatnosti, které nejste schopni výhledově splácet?
Dodavatelé Vám omezili dodávky, případně trvají na platbě předem?
Vaše situace sice ještě není černá, ale má sestupnou tendenci a pokud bude trend pokračovat, budete řešit velké problémy?

Zkusme najít cestu, jak z toho ven. Kontaktujte nás a my přijedeme na nezávaznou schůzku a zkusíme najít cestu, jak Vaši společnost zachránit a znovu oživit obchod. Třeba stačí jen málo? Nic neriskujete.


Mediální

Nejlepší krizová komunikace je ta, která vůbec nezačala. Lze tomu ale zabránit? Ne vždy, ale stejně jako u lekáře, i v podnikání platí, že levnější je prevence než léčba.

Základním pravidlem v jakékoliv společnosti by mělo být, že nezáleží na tom, jak velký malér se stal, ale jak rychle se dostanou informace k osobám, které budou atakovány médii.


Co pro Vás můžeme udělat? Neváhejte nás kontaktovat.

všechny novinky